2010-11-03 04:12:58 (autor: administrator)

Ile to kosztuje?

Przy wyborze gadżetu należy ustalić budżet, który ma być na nie przeznaczony oraz ilość gadżetów, którą zamierzamy nabyć. Pamiętać należy, że cena, która widnieje przy gadżecie jest ceną za sam przedmiot i nie zawiera kosztów związanych ze znakowaniem i wysyłką. Trzeba wiedzieć też o tym, że przy zamówieniu większej ilości możemy otrzymać atrakcyjny rabat a jednostkowy koszt gadżetu ulegnie zmniejszeniu z uwagi na rozłożenie się kosztów znakowania.
 
Na cenę gadżetu wpływa również jakość jego wykonania. Czasem warto zastanowić się nad zmniejszeniem liczby gadżetów ale zakupem trochę droższych jednostkowo, niż zamawiać bardzo tanie, słabej jakości przedmioty. Pamiętaj, klient zwróci na to uwagę i jeśli otrzyma przedmiot wybitnie kiepskiej jakości zamierzony efekt marketingowy będzie dokładnie odwrotny!
 
Gdy masz problem z wyborem i ustaleniem budżetu zwróć się do agencji reklamowej a ona pomoże Ci podjąć właściwe decyzje. Poza tym, pracownicy agencji dokładnie znają asortyment i mieli z nim do czynienia w rzeczywistości, co skutkuje, że wiedzą jakiej jakości są dane przedmioty i które można polecić swoim klientom.
 
Kliknij tu a znajdziesz dokładniejsze informacje w kwestii ustalenia potrzebnego budżetu na zakup gadżetów reklamowych.
dodaj komentarz
dodaj komentarz

Komentarze

dodaj komentarz
Ten artykuł nie posiada jeszcze komentarzy.

Inne artykuły z tej sekcji.

2010-11-03 04:12:58

Co to takiego?

Co to jest gadżet?
Rozejrzyj się po swoim biurku. Co widzisz? Kalkulator, laptop, kubek z kawą, pojemnik na przybory biurowe,...
2010-11-03 04:12:58

Jakie są rodzaje?

Różnorodność gadżetów reklamowych jest bardzo duża i na bardzo wiele sposobów można je podzielić.
Różnorodność gadżetów reklamowych jest bardzo duża i na bardzo wiele sposobów można je podzielić. Podziału można dokonać...
2010-11-03 04:12:58

W jakim celu je się zamawia?

Gadżet czy też upominek jest formą reklamy.
W...