2010-11-03 04:12:58 (autor: administrator)

Co to jest znakowanie?

Zamawiając gadżet reklamowy wybierasz przedmiot, który nie jest w żaden sposób spersonalizowany. Gdy podarujesz go swojemu klientowi, będzie on pełnił swoją rolę użytkową ale nie będzie związany z Twoją firmą. Aby przedmiot stał się narzędziem marketingowym należy nanieść na niego np. logo firmy, hasło reklamowe, adres strony internetowej lub nawet wszystkie te informacje łącznie z adresem i telefonem. Jest to odrębna usługa i wykonuje się to za pomocą różnych technik drukarskich i grawerniczych. To jest właśnie znakowanie.
 
Nie każdy przedmiot można poddać znakowaniu i nie każdą technikę da się zastosować na danej powierzchni. Nie martw się, nie musisz być ekspertem w tej dziedzinie i samodzielnie określać rodzaju znakowania – agencja reklamowa służy Ci w tym względzie pomocą! Dobrze jest jednak wiedzieć, jakie techniki są dostępne, aby móc lepiej skonstruować zapytanie ofertowe. Kliknij tu aby zapoznać się z krótkim przewodnikiem po technikach znakowania.
dodaj komentarz
dodaj komentarz

Komentarze

dodaj komentarz
Ten artykuł nie posiada jeszcze komentarzy.

Inne artykuły z tej sekcji.

2010-11-03 04:12:58

Rodzaje znakowania

Znakowanie...
2010-11-03 04:12:58

Czy na każdym gadżecie można umieścić nadruk?

Wbrew pozorom nie na każdej powierzchni można wykonać znakowanie danego typu, mimo, że teoretycznie technologicznie jest to możliwe dla tego materiału. Może się okazać, że gadżet okazyjnie zakupiony na np. wyprzedaży...
2010-11-03 04:12:58

Jak dużo tekstu można umieścić na gadżetach?

W każdej dziedzinie życia tak i w znakowaniu gadżetów ważny jest umiar.
Profesjonalnie wykonane znakowanie jest atrakcyjne wizualnie, czytelne i niesie ze sobą zrozumiały przekaz marketingowy. Ilość informacji, którą można zawrzeć na gadżecie zależy przede wszystkim od przestrzeni, która możliwa...